توی یکی از مقالاتمون، در مورد سئو و انواع روشهای سئو صحبت کردیم. امروز توی این مقاله قصد داریم که شما رو با یکی از جدیدترین ابزارهای حوزه سئو آشنا کنیم که طرفدار زیادی هم پیدا کرده؛ توی این مقاله قرار ابزار مانی ربات یا "Money Robot Submitter" رو بررسی کنیم. جالبی این ابزار اینحاست که حتی ابزارهای هوش مصنوعی مثل chat GPT هنوز اطلاعاتی از این ابزار ندارن! اما با وبیدا، شما همیشه یک قدم جلوترید 

آشنایی با ابزار مانی ربات

هرچی جلوتر میریم، ابزارهای زیادی توی حوزه سئو و تولیدمحتوا رشد میکنن که استفاده از برخی ابزارها، باعث ضربه به سایتمون میشه و بعضی‌هاشون هم به سایت ما کمک‌های چشمگیری میکنن. ابزار مانی ربات، از اون دسته ابزارهایی هستش که خیلی‌ها منتظر اومدنش بودن. البته همین اول کار بگیم که استفاده نادرست از مانی ربات، باعث سئو کالاه سیاه میشه! پس حسابی مراقب باشید. اگر می‌خواین با سئو کلاه سیاه و کلاه سفید آشنا بشین، خوبه که مقاله سئو کلاه سفید یا کلاه سیاه به همراه نکات طلایی سئو رو بخونین!

مانی ربات، یکی از جدیدترین ابزار آنلاین هستش که به واسطه هوش مصنوعی‌ای که توی خودش داره، برای سئو سایت استفاده میشه. مهم‌ترین کاربرد این ربات، ساخت بک‌لینک و ما رو از ساخت لینک‌های مداوم راحت میکنه. با پیکربندی کردن مانی ربات، ما می‌تونیم به تعداد نامشخصی، بک لینک برای سایت و صفحاتی خودمون ایجاد کنیم. همونطور که میدونید، با افزایش تعداد و قدرت بک‌لینک‌های سایت، باعث افزایش دامین آتوریتی و پیج آتوریتی میشه ک حتی در رتبه‌بندی کلمات کلیدی شما هم موثره! البته کار با مانی ربات، یذره قلق داره که در ادامه این مقاله، ذکر میکنیم.

کاربردهای مانی ربات

همونطور که بالاتر تا حدودی زیادی موارد و کاربردهای مانی ربات رو گفتیم، به صورت موردی هم می تونیم کاربردهای مانی ربات رو به شرح زیر اعلام کنیم:

  • ساخت بک لینک و کنترل کامل بر روی آنها
  • ساخت ایجاد سوشال سیگنال (کمک به سئو خارجی)
  • پنل کاربری ساده و قابل فهم
  • فرآیند ارسال هوشمند
  • انجام تمام کپچاها از جمله متنی، تصویری، عددی و...
  • افزایش آمار ترافیک سایت

مانی ربات مناسب چه کسانی است؟

مانی ربات برای مدیران وب سایت ها، سئوکارانی که به صورت فریلنسری فعالیت دارند و شرکت‌های سئو بسیار کاربرد داره. مدیران وب سایت‌ها قادرند با استفاده از این ربات، محتوای مناسب و به‌روز رو به صورت خودکار تولید و منتشر کنند. به طبع این کار، باعث افزایش فعالیت وب سایت و جذب کاربران جدید می‌شود.

قابلیت‌های مانی ربات

اصلی‌ترین قابلیت Money Robot، ایجاد بک‌لینک به تعداد بسیار بالاست. در کنار این قابلیت،  چالش‌های سئو سایت ما رو شناسایی میکنه و به ما کمک میکنه تا با استفاده از تغییرات مناسب، سئو سایت خودمون رو بهبود بدیم. از قابلیت‌های Money Robot، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تحلیل و بررسی عملکرد سایت: با استفاده از مانی ربات، می‌تونیم عملکرد سایت خودمون رو تحلیل کنیم و نقاط ضعف و قوت اون رو شناسایی کنیم.
  2. بهینه‌سازی کدها و ساختار سایت: با استفاده از این ربات، می‌تونیم کدها و ساختار سایت خودمون رو بهینه‌سازی کنیم تا توی الگوریتم‌های جستجوگر مثل گوگل یا یاندکس، به صورت بهینه عمل کند.
  3. پیدا کردن لینک های شکسته: پیدا کردن لینکهای شکسته و تغییر این لینکها به لینک صحیح، از دیگر قابلیتهای این رباته.
  4. بررسی و بهبود سرعت بارگذاری صفحات: مانی ربات قابلیت بررسی سرعت بارگذاری صفحات سایت رو داره و مشکلات اون رو شناسایی میکنه و راهکارهای بهبود اون رو ارائه میده. البته باید دقت کنید که استفاده از ابزار Gtmetrix به عنوان مرجع اصلی سرعت بارگذاری صفحات قرار داره. راستی اگر توی Gtmetrix اروری دارین، می‌تونین با استفاده از مقاله رفع ارورهای رایج Gtmetrix از جمله رندر بلاک، مشکلتون رو برطرف کنین!
  5. بررسی و بهبود عنوان و توضیحات صفحات: با استفاده از این ابزار، می‌تونیم عنوان و توضیحات صفحات سایت خودمون رو بررسی کنیم و اونا رو بهینه کنیم تا جذاب‌تر و جلب کننده‌تر برای کاربران باشه.

مزیت استفاده از مانی ربات

همونطور که گفتیم، مهم‌ترین و اصلی‌ترین قابلیت مانی ربات، لینک‌سازیه که ما رو از شر لینک‌سازی راحت میکنه. انتخاب استراتژی لینک‌سازی در مانی‌ربات، یکی دیگه از قابلیت‌های این نرم‌افزار که باعث میشه رفتار انسان محور پیدا کنه و در واقع لینک‌سازی رو به صورت لایه‌ای انجام میده. انتخاب استراتژی لینک‌سازی، از مهم‌ترین بخش کار با مانی‌رباته که باید با توجه به پروژه یا سایت خودمون، دیاگرام (استراتژی) مورد نظر رو انتخاب کنیم.

معایب و نکات بسیار مهم استفاده از مانی ربات

هر ابزاری بالاخره یسری معایب هم داره. ابزار Money Robot هم به شدت ریسک پذیره و ممکنه در حادترین حالت ممکن، به پنالتی رفتن سایت ما ختم بشه! برای این که سایتمون به پنالتی کشیده نشه، بهترین کار اینه که در لایه دو از مانی‌ربات استفاده بشه تا هیچگونه خطری برای سایتمون ایجاد نکنه و افزایش ترافیک سایت رو هم تجربه کنیم.

منظور از لایه‌بندی در مبحث لینک‌سازی، به این صورته که  سایت خودمون میشه لایه اول، رپورتاژ یا رپورتاژهایی که به سایت خودمون لینک دادیم میشه لایه دوم و بلاگ‌ها یا کامنت‌هایی که در سایت‌ها گذاشتیم و لینک دادیم به سایتمون، میشه لایه سوم. 

برای این که توسط گوگل جریمه نشیم، باید مثل یک انسان متفکر و باهوش عمل کنیم و بهترین دیاگرام رو برای پروژه خودمون انتخاب کنیم و تمام لینک‌های مورد نظر رو به لایه دوم بزنیم. لینک‌سازی لایه‌ای و تقویت لایه‌ای لینک‌ها، سبب بهبود رنک لایه اول و افزایش قدرت اون میشه.

تاثیر استفاده از مانی ربات در سئو سایت

آمارهای بسیار شگفت‌انگیزی در استفاده از مانی‌ربات دیده شده که سبب پیشرفت بیش از 500درصدی ترافیک سایت شده! البته به دلیل این که روی لینک لایه اول انجام شده، تبعاتی رو هم در پی داشته و سبب افزایش اسپم اسکور سایت شده.

اما تاثیر استفاده از مانی ربات در لینک لایه دوم به خاطر این که در سایت‌های رپورتاژی شکل میگیره، آمار دقیقی دقیقی در دسترس نیست اما به طور میانگین و بر اساس ترافیک نهایی که برروی سایت ما ایجاد میشه، افزایش  50 الی 100 درصدی رو در پی داره و هیچگونه تبعات منفی هم نداره.

نحوه فعال‌سازی مانی ربات

نرم افزار Money Robot متاسفانه پولیه. ولی خب خبر خوش اینجاست که استفاده از Money Robot به صورت 7 روز رایگانه و با استفاده از ایمیل خودمون، می‌تونیم به مدت 1 هفته به صورت کاملا رایگان از اون استفاده کنیم. البته خبر بد هم اینجاست که توی مدت زمان 7 روز رایگان، امکان ایجاد بک‌لینک وجود نداره و صرفا می‌تونیم از ابزار کیوورد ریسرچ و آنالیزلینک‌ها از اون استفاده کنیم :(

البته خیلی نگران تعداد ایمیلهای خودتون نباشید. سرویس‌های زیادی وجود دارند که به شما ایمیل فیک میدن و می‌تونید با استفاده از سرویس‌های ایمیل فیک، اقدام به فعال‌سازی کنید. فقط دقت داشته باشید که یدونه شماره سریال به ایمیل شما ارسال میشه و باید اون شماره سریال رو توی نرم‌افزار وارد کنید. بدون شماره سریال، امکان ورود به نرم افزار رو ندارید. اگر سرویس ایمیل فیک خواستین، می‌تونین از سایت generator.email استفاده کنین.

قیمت لایسنس این نرم‌افزار، ۶۷ دلار برای یک ماه و ۵۰۰ دلار برای مادام‌العمر هستش که میتونید از طریق سایت خودش به نشانی moneyrobot.com اقدام به خرید کنید. ناگفته نمونه که واسط‌های ایرانی بسیار محدودی هم هستند که لایسنس مانی‌ربات رو با قیمت‌های کمتری می‌فروشن.

آموزش ساده استفاده از مانی ربات

برای استفاده از مانی ربات، اول از همه باید یدونه سرور ویندوزی خریداری کنیم! چون مانی ربات باید به صورت مداوم روشن باشه، بهترین گزینه اینه که از یه سرور VPS ویندوزی استفاده کنیم و روی سیستم خودمون نصبش نکنیم. بعد از خریداری سرور و نصب مانی‌ربات و فعال‌سازی اون،  بخش اصلی فرا میرسه که باید با ساختن یک کمیپن جدید و انتخاب نوع دیاگرام و محتوای خودمون، شروع به لینک‌سازی کنیم.  مراحل کلی ایجاد یه کمپین و استارت لینک‌سازی، به صورت زیر میشه:

مانی ربات چیست؟ به همراه لینک دانلود نرم افزار و آموزش آن

انجام خدمات مربوط به مانی ربات با آژانس خلاقیت وبیدا

اگر برای سایت خودتون نیاز به ساختن بک‌لینک با مانی ربات رو دارین، آژانس خلاقیت وبیدا کنار شماست تا براتون کارهای لینک‌سازی با مانی ربات  رو با قیمت مناسب انجام بده. برای ثبت درخواست، با ما در تماس باشید