آدرس این صفحه (defaultwebpage.cgi) به طور پیش فرض:

yorudomain.com/cgi-sys/defaultwebpage.cgi

اگر با Cpanel سر و کار داشته باشید ممکن است حداقل یکبار با مشکل defaultwebpage مواجه بشوید، اقداماتی مانند تغییر آدرس IP وب‌سایت، باعث ظاهر شدن این صفحه برای ساعاتی می‌شود تا DNS به‌طور کامل به‌روزرسانی شود.

دیگر عوامل دخیل عبارتند از:

  • تغییر سرور وبسایت.
  • تغییر نادرست IP وبسایت بنا بر هر دلیلی.
  • تغییری در DNSهای وبسایت ایجاد کرده باشید.

توجه داشته باشید که اگر تغییری در DNSهای خود ایجاد کرده اید یا IPهای وبسایت را تغییر داده اید و با این مشکل مواجه شده اید، بهتر است به هاستینگ خود تیکت بزنید و از آن‌ها بخواهید تا مشکلات IP یا DNS شما را برطرف کنند زیرا حتی کوچکترین اشتباهی در تغییر DNS یا IP موجب می‌شود تا وبسایت شما از دسترسی خارج شود بنابراین بهتر است کارشناس هاستینگ این  کار را انجام دهد.

تغییر DNSها و ثابت شدن آن‌ها معمولا  24 ساعت زمان خواهد برد و شما باید این مدت  را منتظر بمانید. بعد از 24 ساعت که مطمئن شدید DNSها ثابت شده‌اند و همچنان مشکل باقی بود پس حتما مشکل از سمت مرورگر یا سیستم عامل شماست، بنابراین نیاز است تا کش مرورگر یا سیستم عامل خود را پاک کنید.

پاک کردن کش در مرورگر

برای پاک کردن کش در مرورگر باید به بخشی به نام History که تمام مرورگرها چنین امکانی را دارا می‌باشند بروید و تاریخچه جستجوهای خورا را پاک کنید و دوباره امتحان کنید. استفاده از incognito یا private تب هم روش دیگری است که میتواند کمکتان کند.

در بسیاری از موارد فقط مرورگر شما نتایج قبلی را کش کرده و  حتی اگر مشکل DNS برطرف شده باشد همچنان شما را به صفحه defaultwebpage ارجاع می‌دهد.